Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Finder ud af hvad...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyTors Jan 07, 2010 7:31 pm

Vejr: Solskin, men en kraftig kold vind.
Sted: Skolen....
Tid: 09- Et eller andet...
Omgivelser: Folk der stormer til klasserne... Nogle få varulve...
Dato: Sådan... En uges tid efter skolestart...


Michael stod og kiggede rundt.
Han var blevet bedt om at vælge mellem Forks Highschool eller Reservatets...
Langsomt lettede han sin ene hånd og kløede sig på næsen over lugten fra Varulvene der vandrede rundt omkring.
*Jeg må simpelthen lade være med at reagere sådan over lugtene... Jeg stinker jo nok også for dem*bTænkte han og kiggede rundt på nogle af de andre.
Hans løse, lidt for store, tøj hang lidt rundt om ham, men det lod ikke til at gå det mindste på ham.
Nogle få af dem kiggede en ekstra gang for at få et ordentligt blik på ham, mens andre lige lod en kommentar om ham sive hen til vennerne.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 9:38 pm

Rose stod sammen med nogle af hendes venner, de stod og snakkede. Nogle var varulve andre var mennesker, men de var skam venner allesammen. En af hendes venenr rynkede let på næsen da Micheals lugt ramte det sted hvor de stod, Rose så det og kunne nu også lugte det. En velkendt lugt af vampyr og varulv, hun vidste med det samme hvem det var. Hun vendte sig om og fik øje på ham, og vinkede. Hun så op på himlen, hun kunne godt lide vejret idag solkin men dog stadig ... hun så hurtigt på Micheal. Skinnede han også ligesom iglerne, eller var han anderledes ? Hun ville ikke have at han blev alt for afsløret af sine venner, de ville gå på ham strakt efter skole. Hun løftede en finger for at vise hun straks var tilbage til sine venner og gik over mod Micheal.
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 9:42 pm

Han vinkede tilbage og smilte lidt.
Langsomt kløede han sig på Skinneben med en fod.
"Lyder... Og Lugter... Som om de fleste af dine venner er Varulve" sagde han bare lavt til hende og smilte lidt til hende.
Han skjulte godt sine halv skarpe tænder med en finger, som han skubbede noget væk fra tænderne.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 9:56 pm

Hun rystede på hoved af det han havde sagt, "selfølgelig er ikke alle mine venner varulve" sagde hun lavt. Hun skævede lidt til gruppen hun var gået fra, menneskerne vinkede glad til hende og gjorde tegn til hende at de gik indenfor. De to drenge varulve stod med krydsede arme og holdte skarpt øje med hende, de ville sikekrt snakke med hende bagefter. De lignede to livvagter, man kunne tydeligt se at de var meget muskuløse og vildt stærke. De havde kun t-shirt og bukser på, hun sukkede og smilte så til Micheal. "Går du i skole her ?" spurgte hun med den sedvanlige varme og venlige stemme hun havde for alle, med undtagelse af fuldblods igler.
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 10:04 pm

"Jeg skal tjekke efter..." sagde han bare og kiggede hen på de to 'Livvagter'.
"Virker ikke som om dine venner vil bryde sig som det her..." sagde han og kiggede på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 10:09 pm

Hun så undrene på ham "bryde sig om at vi snakker ?" hun grinte let "De bestemmer ikke over mig, Jeg bestemmer over dem ... og dog de retter og skælder mig stadig ud over ting" hun trak på skuldren. "Men de bestemmer ikke hvem jeg skal være venenr med eller ikke skal!" sagde hun bestemt, hun kunne godt lide de to drenge. De var sjove og gode at snakke med, de var som et tvillingepar. De var faktisk brødre, lignede meget hinanden. Hun smilte glad til Micheal, "hvad skal du tjekke ?" hun lød meget nysgerirg men man kunne også høre at hun prøvede at lyde neoutral. Det kom til at lyde som et hypper barn der prøvede at snakke alvorligt med en voksen.
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 10:18 pm

"Om jeg skal gå på den skole" sagde han og kiggede på hende med løftet øjenbryn.
"Du lyder jo som en eller anden højhed..." sagde Michael og kløede sig lidt på skulderen med et ligeglad udtryk i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 10:34 pm

Hun smilte glad og klappede i hænderne som et lille barn, mens hun hopppede op og ned. de to hanvarulve styrtede over til dem for at tjekke om der var sket hende noget, hun stoppede op og så irriteret på dem. "Gå nu bare" sagde hun strængt, og vendte sig væk fra dem. De sendte micheal et koldt blik og gik ind, hun krydsede armene og sukkede. "De høre efter fordi jeg er alfa" hun så lidt i deres retning men så så på Micheal igen.
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... EmptyOns Jan 13, 2010 10:39 pm

Michael gjorde Mine til at gå videre efter han havde kiggede på klokken.
"Vi skal jo nå ind til klassen... Og nu kan du jo vise mig rundt" sagde han med et glad smil over det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Finder ud af hvad... Empty
IndlægEmne: Sv: Finder ud af hvad...   Finder ud af hvad... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Finder ud af hvad...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad er jeg ... ?
» Hvad er du til.
» En ganske almindelig gå tur i skoven, eller hvad?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Highschool-
Gå til: