Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er jeg ... ?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Violet

Violet


Antal indlæg : 4
Points : 6
Join date : 06/01/10
Status : Singel ...
Humør : Forvirret, og sulten ? Oo'

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 6:25 pm

T :: Midnat
S :: Midt inde i skovens mørke.
O :: ingen skovens dyr sover, eller gemmer sig for det der kommer frem om natten.
V :: Tyk tåge der er svær at se igennem
P :: se avatar

Violet sad oppe i et træ, hun så ud over skovens mange træer. Hun havde svært ved at vænne sig til det hun var, hun kunne ikke helt styre sin underlige trang til blod. Hun kunne ikke huske om hun altid havde været sådan her eller om hun lige var blevet det for nyligt, hun huskede ingenting andet end at hun pludselig vågner op med et bide mærke på halsen. Hun tog sin kolde og smukke hånd op for at røre på det, det gjorde ikke ondt mere, hun havde en helt hvid hud. Hun vidste ikke helt om det var normalt eller ikke var, da hun var vågnet havde hun skyndt sig et sted hen hvor man ikke kunne finde hende. Hendes sanser var fantastiske, og nogle gange når hun hørte en ulv hyle kradsede den væmmelige lugt hende i næsen. Hun var forvirret og vidste ikke helt hvad hun skulle eller hvem hun var, jo hun kendte sit navn men hendes liv … hun vidste ikke hvad der var sket eller om hun overhoved levede ?
Hun så ned på sin hud igen og betragtede det fascineret, hun var smuk ?
Tilbage til toppen Go down
Azkhaz

Azkhaz


Antal indlæg : 37
Points : 39
Join date : 23/12/09
Status : Single

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 7:28 pm

[quote="Violet"]T :: Midnat
S :: Midt inde i skovens mørke.
O :: ingen skovens dyr sover, eller gemmer sig for det der kommer frem om natten.
V :: Tyk tåge der er svær at se igennem
P :: se avatar


Azk kom gående fra skovens grænse, hanh avde et lille smil på sig, han havde nået at forstene en lille pige der var datter af en varulv, enda en alfa, han havde nu frit spil til at angribe dem, desuden et gammel syn med hans Bror, han var klar til at dræbe ham han var jo hans fjende nummer 1, han skal dø og brændes han havde et krav, de skulle dræbe ham for at få pigen til at blive normal. Han fik fat i en lugt af en fremmede vampyr han fulgte lugten med lynets kraft, og der stod hun en lille vampyr "Goddag" sagde han kold og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 4
Points : 6
Join date : 06/01/10
Status : Singel ...
Humør : Forvirret, og sulten ? Oo'

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 7:36 pm

Violet så undrene på den fremmede vampyr, hun smilte skævt. Hans lugt den var rar og kradsede ikke i hendes stakkels næse, og ødelagde ikke hendes lugtesans. Duften var hjemlig og hun følte sig tryg ved den, men man kunne aldrig være sikker. Hans duft lugtede i det mindste ikke som de forbandede ulves, hun vidste ikke helt hvorfor de stank sådan men det var vidst bare noget de gjord for alle. "Ehm ... hei?" nærmest hviskede hun, hun havde stadig ikke helt fattet hvad hun var. Men det kunne ham her måske fortælle hende, hun kunne mærke et elelr andet over ham. han virkede ret kold, måske var han ikke den type de fleste hængte ud med. Men hun var lidt ligeglad, hun kunne ikke huske andet end fra hun vågnede. Det var noget underligt noget, hun kendte kun sit navn, sit køn, og hvordan man snakkede. Andet var pist væk for hende, hun følte lidt det var unormalt selv for en som hende.
Tilbage til toppen Go down
Azkhaz

Azkhaz


Antal indlæg : 37
Points : 39
Join date : 23/12/09
Status : Single

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 8:28 pm

"Noget i vejen Vampyr?"spurgte han, han havde ikke tænkt sig at sige vampyr men nogle skulle jo sige det, og det var nemmere dette, på denne måde hun virkede meget uskyldig, undrede han sig over, hun var stift flot det var alle vampyre jo, han betragtede hende stille, hun virkede okay, men måske ikke god nok. Han nikkede til hende for at vise at han havde accepteret hende som vampyr, han var jo alfa, og hvis hun ikke vidste det..
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 4
Points : 6
Join date : 06/01/10
Status : Singel ...
Humør : Forvirret, og sulten ? Oo'

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 8:36 pm

Hun så undrene på ham, "vampyr" gentog hun. Hun havde været ret forvirret så hun kunne tro på alt hvad folk sagde lige nu, hun håbede bare at ham her fortalte hende de rigtige ting. Hun smilte skævt til ham, hun var tøtstig. Tørstig efter blod, men hun syndtes det ville være underligt at sige det til en vildt fremmed. Hendes øjne var helt røde på grund af at hun var en ny vampyr, en ny og vild vampyr der ville gøre alt for blod. Hun prøvede at finde ordene og fandt dem så "Hvem er du?" det er det eneste hun kan sige lige nu, hun var nysgerig efter hvem han var. Hun ville vide om hun skulle gøre alt hvad han sagde elelr overhoved ikke lystre ham. Det var vigtigt for hende at vide hvem hun stod under og over, hun håbede virkelig at han kunne fortælle hende alt dette ved dette ene spørgsmål. Hendes blik blev sultent, hun ville have mad ... nu.
Tilbage til toppen Go down
Azkhaz

Azkhaz


Antal indlæg : 37
Points : 39
Join date : 23/12/09
Status : Single

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 9:55 pm

"Jeg er Azhkaz alfaen over vampyrerne de sande, verden er fuld af underlige vampyr der drikker blod og er kætter, men nogle er blasfemiske også hvilet er dårligt, men de tror ikke på ond og det er det værste,
spørgsmålet er ikke ligefrem hvem jeg er, men hvad med dig? er det nok?"sagde han til hende og løftede et øjenbryn af hende med et koldt smil.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 4
Points : 6
Join date : 06/01/10
Status : Singel ...
Humør : Forvirret, og sulten ? Oo'

Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? EmptyOns Jan 06, 2010 10:03 pm

Violet havde ikke helt forstået det meste af hvad han sagde, men det var noget med at han var alfa så hun blev nok nød til at lytre ham. Hun smilte skævt og bed sig i læben da han havde spurgt hende, hvad skulle hun svare at hun ikke vidste det?
Det virkede lidt dumt hun kendte jo sit navn, og nu vidste hun jo hvad hun var. Hun vidste at hun ville have blod, og at hun var sulten. Mere vidste hun ikke, hun kendte ikke sinne forældre. Hun kunne ihvertfald ike huske dem, eller sine gamle venner hvis hun havde haft nogen ?
Hun valgte bare at sige sit navn "Violet" smilte hun med samme kolde smil, hun måtte vist vænne sig til hans kolde måde at være på hvis hun ville vide mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er jeg ... ? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er jeg ... ?   Hvad er jeg ... ? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er jeg ... ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: