Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Glædelig Jul!! :D

Go down 
+4
Azkhaz
Amelia
Kyo
Claire
8 deltagere
ForfatterBesked
Claire
Admin
Claire


Antal indlæg : 117
Points : 178
Join date : 23/12/09
Status : Single
Humør : Okay

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 4:17 pm

GLÆDELIG JUL

Ja, selvom at det først er imorgen at det er jule aftensdag,
har jeg alligevel lyst til at ønske glædelig jul, da det ikke er
sikkert at jeg er på computeren imorgen (: I kan få chancen
til at sende en lille 'julehilsen' herover. Altså til en person
som I holder meget af ;D. Det kan både være en person fra
denne side, men det kan også være personer udefra ^^.
Hvis man nu har nogen der er døde eller sådan noget ^^. men
nu ikke noget med at gøre andre triste (: Vi skal være i rigtig
julehumør under hele juleferien, og når skolen starter.. kan vi
vende tilbage til den triste og grå hverdag xD.

Jeg vil godt sige at jeg ikke fik denne side op for at kæmpe
imod den forrige side ^^. Vi holder jo stadig af den anden
side ikke sandt? ^^. haha.. derfor vil jeg gerne sende en
julehilsen til den side og fortælle at jeg ikke vil have noget
med at man bliver uvenner og den slags stuff ^^. for helt
ærligt? Vi er i Julen og her er det jo meningen at man skal
holde fred med hinanden ;D først bagefter kan vi komme op
og toppes !! xD haha. også sender jeg også julehilsen til min
afdøde hund , som nok er et eller andet sted på denne jord-
klode , igang med at have det sjovt ii sit nye liv ;D. OGSÅ
til alle på denne side !! GLÆDELIG JUL !! <3


Sidst rettet af Claire Ons Dec 23, 2009 7:12 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks-vamp-vs-wolfs.vampire-legend.com
Kyo

Kyo


Antal indlæg : 79
Points : 95
Join date : 23/12/09
Status : Single
Humør : Smukt landskab og vis man ser væk fra at der er hvalpe, der vandre i skovene, så er Forks et godt sted.

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 4:30 pm

Skide godt sagt Claire ! ^^
nåårh, men så vil jeg da også lige udbringe en julehilsen. ( fy for den, jeg lyder helt formel xD det rimer ^^ )

Den her er til min mormor, som ligger på hospitalet med kræft og jeg håber hun får det bedre ^^
OGså også lige en til alle de dejlige mennesker her på siden ! x3


GLÆDELID JUL OG GODT NYTÅR ! xD


-selvom det varer lidt tid før det er nytår, men hva' fan' ? xD
Tilbage til toppen Go down
Amelia

Amelia


Antal indlæg : 88
Points : 91
Join date : 23/12/09
Status : Single - mor i;
Humør : Så megen smerte.

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 4:39 pm

Tak for den søde julehilsen, Claire xD - og Mizz^^

- Jeg vil starte med at sige sige god jul til min mor, far, søster, niece og svoger - må glæden fryde sig i vore hjerter xD
- Min bedste veninde, Sandra og hendes hollandske kæreste, Jovi: Merry Christmas and a happy newyear - may the love be with you guys <3.
- Alle mine dejlige venner og bekendte: Glædelig jul, folks^^
- Lille Sara: Jeg vil gerne sende en hilsen til lille Sara, som er 10 og har kræft - håber miraklerne fryder sig hos dig og din familie!
- Min mormor: Håber du får en rigtig glædelig jul hos Tante Ilse og onkel Carsten Smile
- Afdøde familie: Farmor, Farfar, Morfar, oldeforældre - GLÆDELIG JUL DEROPPE!
- Alle mine engelske veninder: Ella, Jess, Vicky, Rosie, Emily-May, Emily, Lauren, Alissa, Kate, Alex, Mercedes og Molly - merry christmas and a happy newyear guys Very Happy x
- Alle dem på, Forks, Forks, The Lost World, Lithium, Mutants og Mutanter - tak for en masse gode stunder xD
- Og Alex aka. Fantas lillesøster: Tak fordi du vidste mig den gamle Forks xD


GLÆDELIG JUL


Sidst rettet af Amelia Ons Dec 23, 2009 5:04 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Azkhaz

Azkhaz


Antal indlæg : 37
Points : 39
Join date : 23/12/09
Status : Single

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 4:41 pm

Tak og i lige måde Claire!
Alle sammen en glædelig jul!!
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 3
Points : 5
Join date : 23/12/09
Status : Single... Behøver heller ikke en kæreste foreløbig!
Humør : Skønt ^^

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 5:02 pm

Uhh thank U Claire... Og i lige måde du.. ^^

Hvor skal man begynde? Især glædelig jul til mine forældre og bror... De må have så meget at lave her op til jul, at de da må være stressede, så Glædelig og godt nytår! <3
Turen går videre til min bedste veninde... Glædelig jul søde, og godt nytår helt nede på den anden side af kloden xD
Min farmor og farfar skal da også have en hilsen, selvom de dog sidder oppe i himmelen eller hvor det nu er... Men Glædelig jul og godt nytår! <3
Min mormor og morfar skal da også have... De skønne opbakkende elsklinger xD Glædelig jul og godt nytår!
Alle mine venner og veninder irl..: Glædelig jul og godt nytår! <3
Min tante og onkel skal da også have en hilsen, da de har været så søde xD Især min tante, som jeg kun har kendt 1½ år xD såå Glædelig jul og godt nytår!

Glædelig jul og godt nytår alle her på Forks også...! You know I love y'all <3 xD Let all good be with y'all xD
Tilbage til toppen Go down
Ailyn

Ailyn


Antal indlæg : 42
Points : 55
Join date : 23/12/09
Status : Lykkelig single xp
Humør : TRÆÆÆÆÆT!! --'

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 5:11 pm


Glædelig Jul!! :D 2cps22d




Mine små Julehilser^^


Den første er rettet her til siden og claire:
Godt jul og glædelig nyt år xP hehe. Men fedt du har åbnet denne side, og med retningslinjer i stedet for regler. Synes også det er fedt at du spørger os , brugere, om vores menning til tingene^^ Hehe^^ men god jul og godt nyt år xP både til dig og alle på siden^^
Jule ønske hertil: At siden kommer til at blive en succes i det nye år^^

Glædelig Jul!! :D 2cps22d




Den næste er til Drakan.
Kære Drakie - puff - drage -elliott - Sexual Harasment Panda - trauki - gamle hoverne mand med rolator -idé - Jhony -sweet 16 synger - traske - traucoon - træsko - Nitan, den popcornspisende og bøvsende drage - Bøvse - Puffi (og ja det er stort set alle mine kælenavne til ham xp og sammen lagt vil han hedde: Dulukéjstibffi. ) Jeg håber du får en drakitastisk jul med et godt nyt år^^ et nytår fyldt med massere af sjov^^ og hvor vi skal se hvordan du vil overleve min hyperhed xD Hehe. Og i det nye år vil du få bank i bowling, muhahaha xp (men nok af ginse O.o) Ej men kort sagt så elsker jeg dig sgu på en eller anden underlig måde^^ (på vennemåden)) og vil glæde mig til at skulle vie dig og ginse^^ hehe^^ øhm ved sgu ikke helt hvad man ellers skal sige? Håber du får nogle gode store gaver? og at en af dem er en (da da dam) NY MOBIL xD hehe^^ nåå men det var så min lille gøren opmærksom på dig^^
Juleønske: At han får ny mobil(+fri sms, så krisen fra i går ikke gentager sig) og et rigtig godt nyt år <3
Spoiler:

Glædelig Jul!! :D 2cps22d


Til Maylana <'3
Søde Farkrun, håber du får dig en fantastisk jul. Gode gaver og masser af hygge^^ Du ønskes selvfølgelig også et godt nytår xp Hehe^^
Glædelig Jul!! :D Fodspor DU har virkelig fået sat nogle dybbe fodspor, i både hjerte og sjæl. og tja det er den slags man kommer til at tænke på ved og omkring juletid. Tænk på folk man holder af, minder og såen. Og det virker rent faktisk^^ men i hvertfald er du elsket ligesom dragen. Dog på en anden måde^^ (veninde måden xp) Du ved at du altid kan komme til mig. Om det så er vdr. en flækket negl eller et dødsfald. Stort som småt vil jeg lytte til dig. Vil også være der for dig når det gælder alle de gode ting^^ ting du glæder dig over og såen^^
Derudover vil jeg sige at jeg glæder mig til et år fyldt med sjove stunder og andre finurlige ting^^ hehe <3
Juleønske: At alle Farkruns sorger og bekymringer vil blive blæst bort. Som sporene efter en krig bliver skyllet væk af vandet. <3
Glædelig Jul!! :D 2cps22d



Til andre (som ikke er her på... endnu^^)
- Tictac (aka ginse), Kitti, futte og Shark: Ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nyt år^^ og med en masse fede, hyperaktive og sjove minder i fremtiden^^ I ved at jeg altid vil være der for jer xP hehe^^








Glædelig Jul!! :D 2cps22d
Tilbage til toppen Go down
http://morganville.niceboard.net/
Maylana

Maylana


Antal indlæg : 116
Points : 123
Join date : 23/12/09
Status : Glædeligt single! ^.^
Humør : Hvad føler man, når man ikke aner, hvad man skal føle? xD

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyOns Dec 23, 2009 11:25 pm

Go'Heysa alle xD

Så kommer julehilsnerne sørme til mig xD Der er såå mange, og alligevel skal der siges God Jul og Godt Nytår xD
_________________________________________________________________
Vi starter med familien herhjemme, (mor, far, bror ^^)..:
Tak for den støtte i har givet dette år igennem... I har virkelig været fantastiske! ILU guys! xD Thx for alt..!!
- Glædelig jul og så sandelig også et godt nytår til jer... <3

__________________________________________________________________
Er det mine venner og veninder jeg kan se nu? Jep.. Her er en til jer <3:
Guys... Hvor i verden ville jeg være uden jer? Mini, Cassie, Bella, Rytter osv... I er sQ alle skønne! Lyset for enden ad den mørke mørke sti!! Thx! xD <3
___________________________________________________________________
Resten af familien.. Jeg udbringer en hilsen xD:
Sikke nogle fantstisklinger i er! Selv under gradueringen støttede i mig.. Og tjaa tak for gaverne til min fødselsdag oO xD Hmm tjaah... Alt godt fremover, skønlinger!
- Glædelig jul og i hvert fald også godt nytår xD

___________________________________________________________________
Cassie/Josephine/Miri... Alle de navne jeg nu har til dig xD Du skal d i hvert fald også have en hilsen!..:
Cassie... Din dejling... Så skøn og fantastisk du dog er! Hvor har du dog lyttet til mange af mine problemer efterhånden, og alligevel lytter du videre, selvom der lidt efter igen er et problem, som egentlig ikke er så stort.. TAKK! Hvor er jeg glad for, at jeg kender og skriver med dig!
Nogle kommer og går, men du har sQ vadet lige ind i mig, banket med en stor stempel i mit hjerte: 'Her er Cassie's plads'. Så sandt! Elsker dig sQ (På venindemåden). Du skal vide, at du altid kan komme til mig, hvis der er noget, som jeg også ved, at jeg kan komme til dig..! Hvad skulle jeg gøre uden dig? May uden Cassie ville være intet..! Tak..<3
Glædelig jul og godt nytår du! xD <3

___________________________________________________________________
Rau... Ja din tur skal også komme, og her er den... Fint i.. hmm.. mørkerød? xD..:
Rau... Så meget der dog er sket... Så længe jeg dog egentlig har skrevet med dig! Damn det opbygger sQ en masse... Og ja... Du har sat spor i mig... dybt! Damn elsker dig sQ.. (Det skal lige påpejes, at det er som en søster elsker en bror.. Eller blot venne-måden! xD).. Ja... Tænk engang.. Alt det der er gennemgået, og alligevel er vi stadig venner! xD Hvor ville det blive trist, hvis der kom en dag, hvor kontakten ikke var der mere. Det ville virkelig være skrækkeligt.. Ikke? Men nu er det jul... Lad os være glade, og få gaver.. ^^
Du er fantastisk... En skønling, som du plejer at sige xD
Glædelig jul, du.. Og godt nytår xD

___________________________________________________________________
Pancake og Katie... I deler lige en plads her, for jaa... Ellers bliver denne bare blive 1000 kilometer lang, hvis ikke meget meget længere xD..:
Katie og Pancake... I skønne skønne piger! Sikke en måde i har vadet lige ind i mig, og virkelig dannet en plads, hvor i begge virkelig har sat jer fast... Gosh jeg holder af jer.. På veninde-måden i ved.. xD I skal vide, at uanset hvad, så er i fantastiske, og det er der intet der kan ødelægge! I har sat et spor, som ikke kan forsvinde eller viskes ud...! Lad det aldrig forsvinde.. xD
I er så fantastiske, at i er nogle dejlinge... Believe me, I love ya xD
Hav en god jul... Og et lykkebringende nytår! <3 xD

____________________________________________________________________
Alle andre her på siden, og ellers bare af dem jeg skriver med og taler med:
Takk for alt... I er alle fantastiske... ^^ Det er der ikke noget at sige imod..
- Glædelig jul og rigtig godt nytår... Også jer her på siden ^-^

____________________________________________________________________

Thanks for listening all... You know I love y'all... xD *Beklager Dawn, men kunne ikke lade være med, at tage den sætning ^^*..
GLÆDELIG JUL!! xD
- OG GODT NYTÅR ^.^
Fra Maylana.. xD

Tilbage til toppen Go down
Clary

Clary


Antal indlæg : 74
Points : 86
Join date : 23/12/09
Status : Alfa - alene
Humør : The Darkness Swallows Me.. And You'll Always Be There To Remind Me Of What I've Lost

Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D EmptyTors Dec 24, 2009 12:21 am

Jamen allesammen jeg ønsker alle jeg kender en glædelig SuperGinnerlig Jul for det er jo sådan vi alle elsker den!
At tvinge folk til at klikke og lytte mens de læser !!

Når jeg siger alle er det fordi det er svært at vælge udvalgte personer når der er milllioner af dem!! men her kommer lige nogle få af dem der står på min liste ^^

____________________________________________________________________
Trunte Bamsen !

Hør her Trunte jeg skræmmer dig vel ikke ved at sætte dig øverst på listen? for det er jo slet slet ikke hvad julen går ud på ! den går ud på at hygge sammen med de personer man elsker - du er en af dem skattebamse ! - og selvfølgelig skråle med på alle julesangene om med lyder som en kat med brækket stemmebånd (som jeg) eller ej ! Men jeg elsker dig for det du har gjordt i mit liv og det er ikke bare små bitte ting det er omega enorme ting du har sat i mit stakkels lille liv ! det er blevet fuldkommen forandret da du vældig uelegant traskede direkte ind i mit liv og krævede at blive den Trunte bamsen jeg skulle kramme og skrive til hver evig eneste dag. og det ønskede du helst ikke at komme af med så roligt som altid gør jeg min pligt for at fortsætte på den måde som jeg har gjordt lige siden jeg mødte dig. jeg kunne fortsætte med at snakke om dig i evigheder for som sædvanlig er jeg nød til at være besat af dig ! om det er krævene for os begge to eller ej men vi elsker jo begge vores roller i dette liv ! og jeg er nød til at begrænse mit skriveri inden jeg har skrevet en million sider hvor jeg skriver om dig og skriver glædelig jul så her kommer det !Glædelig Jul<3


____________________________________________________________________

Cookie og Søs/Kat aka alt muligt xD
i deler også en plads da jeg har ret travlt ligenu xD

Jeg elsker jer to i har virkelig sat elefantspor i mit lille - meget betydelige - liv. og i to har været med til at gøre det endnu mere betydeligt end det i forvejen var og jeg er meget taknemlig over jeres fantastiske ideer, gode råd og jeres hverdage agtige måde at være på ! uden det ville jeg ikke have det som jeg har det nu. Søs du har været der for mig lige siden jeg mødte dig. Du har bakket mig op og givet mig ret - når du selv havde lyst altså. Cookie jeg elsker dig for den du er og er helt vild med din måde at skrive på det er jo helt fantastisk. din kølige måde at være på i emner. God Jul til jer begge ! i fortjener det !


____________________________________________________________________

Nessie og Ace

I kender sandsynligvis ikke hinanden men i deler denne plads fordi jeg har travlt og en råbene far i baggrunden ! Ace jeg elsker dig du var en af de første RPG'er jeg mødte url og du fik pladsen som min allerbedste ven og den har endnu ingen skubbet fra dig - og det kommer forhåbentlig heller ikke til at ske for du er helt unik i person og alt det dersens halløjsa ^^ jeg elsker dig virkelig du betyder meget for mig og det har du gjordt lige siden jeg mødte dig ! Nessie Du er en 1'er selvfølgelig den havde ingen af os kunnet se bort fra ^^ jeg har selvfølgelig været sur på dig pågrund af din elendige måde at vælge brudepar på men dog elsker jeg dig for den du er og fordi du fortjener en plads i mit hjerte som alle de andre også gør det ! SuperGinnerlig Jul til jer også !!

____________________________________________________________________

Hugtand aka Hugge


Hugge jeg ved godt at vi har været lidt oppe og nede for tiden men trods det elsker jeg dig stadig. Og desuden er julen hjerternes tid og vi skal være glade og elske hinanden ! så derfor får du også en julehilsen trods den seneste tid der måske har været lidt sørgelig. Jeg elsker dig som en bror og det er forhåbentlig normalt for bror og søster at blive sure på hinanden af og til og så alligevel blive gode venner/søskende igen ikke sandt? Men i hvert fald du er en helt unik person. Du ER helt din egen og du kan ikke blive puffet ned fra Pladsen som en bror for mig væk igen ! SuperGinnerlig Jul til dig !

____________________________________________________________________

Alle jer jeg endnu ikke har fået skrevet op betyder ikke at i betyder mindre for mig jeg har bare en meget sur far i baggrunden der gerne vil have sin bærbar igen så her kommer i :

Cannie Aka Cacao

Mortyr/Sargas aka CandyDog/Gas

Chantalle Aka Talle/Chanel

Claire aka Claire !

og selvfølgelig hele min familie og alle slægtninge Very Happy

og alligemulige andre jeg DESVÆRRE ikke når at skrive nu pågrund af mine dumme forældre ^^

SuperGinnerlig Jul Til Jer Alle


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Glædelig Jul!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Glædelig Jul!! :D   Glædelig Jul!! :D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Glædelig Jul!! :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Glædelig jul

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: START :: Nyheder-
Gå til: