Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Udspring ...

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptyFre Jan 01, 2010 9:59 pm

Vita klappede glad i hænderne da de kom løbende. " Yay, Rose vandt " sagde hun og grinte, mens hun hoppede svagt. Hun kiggede på drengen og lagde hovedet på skrå, men vendte så blikket mod Rose.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptyFre Jan 01, 2010 10:03 pm

Rose grinte sødt af Vita, hun satte sig op igen. "yay jeg vandt jeg vandt" grinte hun og klappede i hænderne som et lille barn.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptyFre Jan 01, 2010 10:58 pm

Chace grinte svagt af dem og deres klapperi og smilte skævt, " hvem ville ikke lade pigerne vinde, hvis nu jeg bare lod dig vinde" drillede han smilende og grinte lidt igen, men betragtede Rose kort og vendte så blikket lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptyFre Jan 01, 2010 11:07 pm

Vita hoppede ned fra stenen og gik hurtigt over til Chace, og klappede Ham på benet. " såså lille ven " sagde hun drillende og grinte. " vi ved godt du er en dårlig taber " sagde hun og lavdede hundeøjne. Hun løb hurtigt om bag Rose og gemte sig.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptyLør Jan 02, 2010 4:27 am

rose grinte af det Vita havde sagt, "hun har ret men vi holder af dig alligevel" grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 12:57 pm

Chace så ned på hende, da hun klappede ham på benet og smilte skævt af det hun sagde og kom også til at grine lidt, " jeg ved skam godt at jeg er en dårlig taber" drillede han og blinkede kort. Han vendte blikket på Rose og så en smule overrasket ud, men smilte så svagt og tog hænderne i lommen, " tak" sagde han stille og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 3:34 pm

Hun grinte, han var vist ikke helt den snaksaglige type. Det skulle man også have lov til at være, det var dejligt at være omkring folk som hende selv. Og ikke igler, hun syndtes bare de skulle forvinde og udrydde sig selv. Hun lagde sig ned igen og så op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 6:15 pm

Chace gik lidt hen til Rose stadig med hænderne i lommen og lænede sig ind over hende, så han skyggede lidt for himlen, "hvor gammel er du?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt og stod helt stille, hans hår fladt også ned fra hans skuldre og kom lidt ind foran hans ansigt, men det ignorerede han bare lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:04 pm

Rose havde lukkede øjne men hun kunne godt fornæmme at han stod over hende, ""17" svarede hun. Hund åbndede stile øjnene "men fylder snart 18 ... dig?" hun smilte varmt, han var ikke så snaksaglig men det skulle hun nok lære ham med tiden.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:08 pm

Chace smilte svagt og nikkede kort, " jeg er 19, fylder først 20 om laaanngg tid" sagde han og smilte svagt igen. Han rettede sig op igen og lod sit blik køre tænkende rundt omkring dem, hans vejrtrækning var rolig og afslappende, han kunne godt lide at snakke med folk, nogen gange viste han bare ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:25 pm

Rose smilte ”fedt” hun satte sig op og så ud over det vand man nu kunne se, hun elskede udsigter det var så beroligende. Hun gyste lidt hun kom i tanke om det der skette i nat ved reservatet. det havde været forfærdeligt, hun måtte tænke lidt mere over hvem hun gik med.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:30 pm

Chace smilte svagt, men det blegnede igen da han så hun gøs, " er det noget glat, har jeg gjort noget glat?" spurgte han forsigtigt og bed sig tænkende i læben.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:33 pm

Hun rystede hastigt på hoved, "nejnej du har ikke gjort noget" hun smilte et lille skævt smil. HUn ville holde det for sig selv, ingen andre burde vide hvad der var sket i den gyde end hende og ham der gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:44 pm

Chace nikkede og tog den ene hånd om bag nakken og tænkte lidt, " hør øhm.. jeg ved godt at jeg ikke siger så meget, men det gør jeg ikke når jeg ikke kan finde på noget at sige" indrømmede han lidt flovt og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:47 pm

Rose måtte holde sig for munden for ike at komme til at grine af hans søde lille sætning, "det gør ikke noget" små fniste hun og så op på ham. han virkede skam som en meget sjov fyr, ikke ligesom ham Evan hun mødte nede ved reservatet.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 8:59 pm

Chace vendte blikket på hende og smilte svagt, han ånede lettet ud og tog hånden ned i lommen igen, " hmm.. hvad har du så lyst til at lave?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen, noget skulle han jo sige så de ikk gik over i pinlig tavshed.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 9:11 pm

Hun trak på skuldren, hun plejede altid at kunne finde på noget. Men lige idag kunne hun ikke. Ikke lige nu, det var ret underligt. Hun kom til at tænkte på en sætning hun engang havde hørt, kun rigtige venner man man tie med eller sådan noget i den stil. Hun smilte lidt, det var en underlig sætning. Hun klappede i hænderne for at lade som om hun havde fundet på noget selvom hun ikke havde.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 9:18 pm

Chace smilte skævt og grinte lidt over hendes klappen i hænderne, selv han havde ikke fundet på det helt store, han tog sin hånd op og kløede sig tænkende på kinden, han gik få et par skridt frem så han stod skråt foran Rose og så tænkene ud i luften, hans tøj var blevet mere tørt og hans hår helt tørt. Han stod igen med hænderne i lommen og så tænkende ud over kanten, hvad skulle han forslå de kunne lave?.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 EmptySøn Jan 03, 2010 9:33 pm

Hun så spørgende på ham, han tænkte hvis meget hun rystede på hoved hvis han ville springe hvorfor sprang han så ikke bare ?
Hun rejste sig op og tog alle kæderne af og sin top, hun gik over mod træerne for at tage tilløb. Hun satte i løb "den der kommer sidt er en igle !" grinte hun og sprang ud fra kanten lige ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udspring ... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Udspring ...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Klipperne-
Gå til: