Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Udspring ...

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:09 pm

T :: 7 om morgnen
S :: Næsten øverst oppe ved klipperne
V :: Et lille lag sne, tåge og næsten igen sol
O :: ingen andre end Rose og den stille vind
P :: Se avatar.

Rose sad oppe på klipperne, hun havde fødderne dinglende ud for kanten og så ned. Hun tog altid her ud om morgnen, hun følte det så afslappet og roligt her ude. Hun pillede ved sin kæde på bukserne, og så ud over vandet. Hun fik øje på to jokere på stranden, hun rystede let på hoved hvordan kunne de dog jokke på den her tid ? Hun trak lidt på skulderen, men hva hun sprang jo også selv fra klipperne på den her tid. Hun krydsede armene og var ved at tage sin trøje af da hun hørte noget bag sig, hun slap sin trøje igen *hvis det er ham igen så …* tænkte hun vredt og vendte sig langsomt om.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:16 pm

Vita kiggede på pigen og stod så helt stille, da hun var ved at vende sig om. " Hej " sagde hun stille og smilte et lille charmerende smil. Hun vidste ikke helt hva hun skulle sige, da hun kun havde mødt sin egen mor som var varulv. " Jeg er Vita " sagde hun nervøst og trippede også.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:18 pm

Chace gik lidt i sine egne tanker på vej ud til klipperne, han var aldrig helt vågen på dette tidpsunkt og derefter gabte han stor, men sørgede dog for at holde sig lidt for munden med den ene hånd. Han var ikke helt på dupperne, så derfor fik an snublet over en gren, han fik dog hurtigt balancen igen og sparkede grenen væk bare for at hævne sig på den. Men han vågnede dog lidt mere op, da han duftede en artsfælle og smilte svagt, det var ikke så tit han havde mødt nogen af sin egen slags og han bevægede sig stadig roligt ud mod klipperne, imod duften.

//Han er varulv Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:22 pm

Rose smilede sødt til Vita "hei ... jeg Roselinn men folk kalder mig bare Rose" hun satte sig på hug, hun kunne mærke noget vareulve agtigt over hende her. Hun så op hun kunne dufte en anden vareulv i nærheden, hvis han eller hun ville snakke måtte personen komme herover. Hun satte sig helt ned, "Hvad laver du så her?" smilte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:26 pm

Vita fniste og legede med et hjørne af sin kjole. " jeg gik en tur ?" sagde hun og smilte. Hun skulle nok ikke sige at hun var gået uden at sige det til sin mor. Vita drejede hovedet da hun kunne lugte en anden varulv komme.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:30 pm

"Det er også et dejligt sted at gå tur" smilte Rose, hun så sig lidt omkring "Hvor er din mor?" spurgte hun lidt alvorligt men stadig med den søde og venlige stemme. Man måtte ikke være for alvorlig med et barn, det havde hun lært fra sin egen mor.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:30 pm

Chace havde kun duftet den ene artsfælle, men fik nu også færten af en til. Det gjorde ham nu ikke så meget, han gik roligt videre og kunne dufte at han helle tiden kom tættere på. Han kom så helt ud til dem lidt efter og smilte svagt til dem, ha tog så hånden op og kløede sig lidt i nakken, han var ikke så god til at præsentere sig for nye folk, selvom han elskede at møde nye mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:33 pm

Rose fik øje på den fremmede, hun smilte venligt "Hej" sagde hun bare og så op på ham da hun jo sad ned. Hun var vant til at folk præsenterede sig først.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:34 pm

Vita mumlede nervøst " øhbøhblhø" hviskede hun og grinte så. Hun rystede bare åp hovedet og ville ikke sige det. hun kiggede smilende på drengen og grinte så, men shun vendte øjnene mod Rose. " Hun er derhjemme " hviskede hun og blinkede til pigen. Vita ville helst ikke sige at hendes mor var Terry.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:36 pm

Chace tænkte lidt men nikkede så og smilte svagt, " hej" sagde han roligt og smilte svagt igen, han så på dem begge og bed sig tænkende i læben, men tog så hænderne i lommen og så kort ud vandet, det man nu kunne se heroppe fra.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:38 pm

Rose grinte børnene her i forks var da så fri som de kunne være, rende rundt alene og ud i skoven ud på klipperne og alting. Hun rystede på hoved og smilte skævt, "bare lov mig du ikke kommer til skade for så får jeg sikekrt skylden eller noget" smilte hun. Rose rejste sig op hun trak sin top yndefuldt af så hun kun havde bh og bukser på, hun tog alle kæderne af og sikkerhedsnålene. Hun stillede sig ud på kanten og så alvorligt Vita "bare bliv hvor du er jeg kommer lige om lidt" smilte hun varmt.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:41 pm

Chace så lidt overrasket på pigen som rejste sig op og tog sin bluse af. Han rødmede svagt over at kunne se hendes bh og vendte blikket ned i jorden. Det var ikke lige det han havde fovendtet at se når han kom herud, men man skulle jo være gentelmand så han lod være med at kigge på hende, han tog sin en hånd op igen og kløede sig tænkende i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:45 pm

Vite kiggede fnisende på drengen også på Rose. " må jeg prøve ?" spurgte hun og fik et glimt i øjet. Hun ville rigtig gerne prøve det, men hun ville først have tilladelse
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:49 pm

Rose var lige ved at springe i men hun nåede lige at høre Vita, Hun vendte sig om mod hende "Når du bliver lidt ældre og du har fået lov af din mor" smilte hun. Hun fik øje på Drengen og smilte let, hun rødmede ikke helt hun havde aldrig været genert som sådan. "Vil du springe med?" spurgte hun ham, man måtte jo ikke være uhøflig. Hun tog et skridt tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:52 pm

Vita sukkede tungt og gik hen til en sor sten og kravlede op på den. " så venter jeg på jer her " sagde hun og fniste. Hun syntes at Rose og drengen så søde ud sammen, men hun ville ikke sige noget om det.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:54 pm

Chace så op da han blev snakket til og holdte kun blikket på hendes ansigt, hans rødmen var forsvundet, men han sørede for ikke at kiggede andre steder end hendes ansigt, han smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, " selvf, hvis du kan holde ud at se på en bar overkrop så.." drillede han og smilte nu skævt.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 4:57 pm

Rose smilte "Jeg overlver nok" drillede hun og blinkede, hun så på Vita for at være sikker på hun ikke ville springe med. Så krydsede hun armene og ventede på at han var klar til at springe, hun elskede at springe det gav altid sådan et dejligt sus i maven. Ens adrenalin fór rundt i kroppen på en, hun elskede den følse af at leve. Hun kunne ikke helt forstå hvordan vampyre kunne leve uden et hjerte der bankede, men hva de var jo rent faktisk også på en måde døde.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:00 pm

Chace smilte skævt og trak så på den ene skulder og tog fat i kanten af sin bluse og hev den op over hovedet. Man kunne sagtens se at han var muskuløs, men ikke for meget. Han lagde så sin bluse på jorden og gik over ved siden af hende, " er du klar?" spurgte han roligt og smilte skævt igen, han skænkede den lille pige et kort blik også for at se om hun ikke fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:01 pm

Vita fniste og holdte sig for øjnene. " jeg kigger ikke " sagde hun og fniste. Mens hun ventede på at de sprang.

// skal smutte :/ //
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:03 pm

Rose smilte frækt "der er hvist en der træner?" hun blinkede til ham og tog ham så i hånden for at springe, "jeg er altid klar" svarede hun og lænede sig ud over kanten uden at falde endnu. Rose vendte hovede mod Vita og grinte af hendes søde adfær.

//Æv ... nå men seya en anden dag ? xD//
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:08 pm

Chace grinte svagt og så kort ned af sig selv, men vendte så blikket på hende igen og trak lidt på den ene skulder, "hmm.. nogen gange, jeg træner faktisk meget lidt" indrømmede han og smilte skævt. Han så kort på deres hænder da hun tog ham i hånden og smilte så igen, " okay, jamen så lad os springe" sagde han og lænede sig også lid ud over kanten, ligesom hende vendte han kort blikket på den lille pige og grinte svagt.

//Jep vi ses på et tidspunkt xD//
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:12 pm

Rose sprang så langt ud hun kunne med ham i hånden, hun slap hans hånd da hun faldt ned af. Hun mærkede adrenalinen flyde hendes åre, og suget i maven. Hun rettede sig ned med hoved og lavede to saltamotaler i luften før hun ramte det iskolde vand, med hænderne først. Hun var dybt nede i vandet, før hun begyndte at svømme op af.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:17 pm

Chace sprang også så langt han kunne med hende i hånden og da hun slap hans hånd, lænede han sig fremad og tog hænderne frem og gjorde klar til at have lave hovedspring, han grinte lidt over hendes saltomotaler og vendte så ansigtet mod vandet da han ramte det. Chace smilte skævt under vandet, for det føltes bare så vildt at springe, det gav et godt sug i maven, og det kunne han godt lide. Han kunne lige skimme hende svagt under vandet og begyndte så også at svømme mod overfladen, da han syntes at han var kommet langt nok ned.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:23 pm

Rose kom op til overfladen, hendes ellers så pjuskede hår blev helt glat og klæbede sig til hendes ansigt. Hun fjernede håret væk fra ansigtet og så sig rundt efter drengen, hun ville egentlig godt vide hvad han hed men hun blev nød til at spørge ham når de kom op igen. Hun prøvede at dufte sig frem til ham men kunne ikke på grund af vandet, det irriterede hendes næse. Vandet var iskoldt men hun frøs ikke kun en smule, hun havde altid en varm krop. Hun så sig en ekstra gang rundt efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:27 pm

Chace kom lidt efter op til overfladen og rystede på hovedet lidt ligesom en hund gjorde og hans hår klistede sig til hans ansigt og han prøvede at puste noget af det væk, men det var det for vådt til. Han tog så den en hånd op og kørte håret bagud og der blev det lidt liggende, men man kunne godt se at det faldt lidt til siddere bagefter. Chace vendte så blikekt på pigen og svømmede lidt over til hende, men stoppede lidt væk, " dejligt ikk?" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:32 pm

Hun smilte da hun fik øje på drengen "Jo ... elsker at hoppe" Hun så undrende på ham, turde han ikke komme nærmere eller ? Hun trak på skuldren, "Jeg bider ikke" fniste hun drillende. Når hun var ulv bed hun ellers rigtig godt igennem, men det var vis hun var sur eller meget vred. Når hun var menneske kunne hun ikke finde på at bide, ikke engang for sjov det mindede hende for meget om det iglerne gjorde ved de stakkels mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:37 pm

Chace smilte skævt og lagde hovedet lidt på skrå, " jep, det gør jeg også, det give et godt sug i maven" sagde han og smilte igen. Han grinte så lidt over det hun sagde med at hun ikke bed og han svømmede lidt tættere på hende, " man ved jo aldrig med jer kvinder" drillede han smilende og blinkede kort til hende. Chace så så derefter tænkende på hende, en vendte så blikket lidt rundt og mærkede godt at vandet bølgede lidt, det så ihvertfald ikke stille, det regnede han heller ikke med at det gjorde og slet ikke efter at de havde sprunget.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:47 pm

Hun grinte og begyndte at svømme ind ad, det var begyndt at blive koldt, vareulve kunne ikke holde til at være i vandet så længe som vampyre. Da hun kom op på bredden klæbede hendes tøj sig til hendes krop så man kunne se hendes timeglad formede krop, hun vred sit tøj så vandet kom ud af stoffet. Hun vendte sig om mod ham, hendes makeup var gået af men hun var stadig køn. Hun havde altid været naturlig køn, hun brugte bare makeup fordi det passede til hendes stil. Hun rystede hoved som når hun rystede kroppen som ulv når hun lige havde været i vandet eller var blevet sjasket til med vand af en igle, hun hadede når de gjorde det. Det var vist en noget de nød når hun blev sjask våd, hun gyste hun kunne godt huske det der skette i skoven en af dagene hvor hun havde forvandlet sig for at hjælpe en lille pige.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 5:57 pm

Chace smilte skævt til hende og fulgte hende derefter med blikket da hun svømmede ind på bredden igen. Han betragtede hende kort som hun stod der, men vendte så blikket rundt igen, men besluttede sig så for også at svømme ind igen, han hoppede nærmest op af vandet og det svuppede lidt når han gik men det var han ligeglad med. Chace var glad for at hun ikke havde lagt mærke til at han også gik med make-up, hans var bare vandfast men sørgede for ikke at kigge på hende for længe af gangen, da nogen så det bøsset elle ulækkert at drenge gik med make-up, men det var han nu ligeglad med. Chace gik roligt hen og tog sin bluse op i hånden, han dryppede rimelig meget fra håret, men han togbare fat i det og trykkede så vandet kom ud af hans hår, eller det meste af det. Før han tog sin bluse på igen, så rystede han sig lidt igen og rystede benene lidt fordi hans bukser klæbede sig ind til ham. Han tog så blusen over hovedet og hev den ned på plads over sin muskuløse overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:08 pm

Rose stod og betragtede ham, hun fandt det ikke sært at en pige betragtede en drengs krop ligesom en dreng betragtede en piges. Det var da ganske normalt for folk, hun tog selv alle sine ting op og satte kæderne på bukserne igen. Hun tog toppen op og tog den også på over hoved, hun satte sit tøj til rette og betragtede ham igen. Hun studerede hans stil og væremåde for bare lige at være sikker på om han kunne finde på at gøre nogen fortræd, hun var ret god til at aflæse folk på den måde. ”Hvad hedder du?” spurgte hun nysgerigt og havde ikke bemærket hans makeup.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:12 pm

Chace vendte blikket på hende igen og kørte tænkende en hånd gennem håret inden han svarede, " jeg hedder Chace, hvad med dig?" spurgte han nygserrigt og smilte svagt, imens han havde en munter og venlig tone kørende samidig. Han viste ikke hvad det var hun tænkte, når de ikke var i ulve form, men han kunne aldrig finde på at gøre nogen fortræd undtagen blodsugerne selvf. Han var ikke så meget den voldlige type, men kunne hurtigt blive det, hvis en blodsuger gik ham på nerverne.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:17 pm

"Roselinn ... men vennerne kalder mig Rose" smilte hun, han virkede som en okay flink fyr. Hun satte sig ned på en sten, hun havde ikke noget imod hvis folk gjorde de blodsugende igler noget. Men hun kunne godt flippe ud hvis man gjorde en menpyr fortræd de var jo rent faktisk også et menneske, hun betragtede ham stadig. Hun lagde pludselig mærke til hans makeup og smilte skævt, endelig en dreng der turde gå med makeup. En der var ligeglad med hva andre tænkte om ham, han var den første hun havde mødt der rent faktisk tænkte sådan. Hun pillede lidt ved sine kæder og så stadig på ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:25 pm

Chace smilte svagt og nikkede kort, han kunne godt lide hende navn og tænkte kort, han gik så hen og satte sig ved siden af hende og så på hende, " hyggeligt at møde dig Roselinn eller Rose, hvad fortrækker du mest?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen. Chace lagde dog mærke til at hun så meget på ham og tænkte at det sikkert var make- uppen, han tænkte lidt, folk plejede at kommentere det rimelig meget, så det undrede ham lidt at hun ikke havde sagt noget endnu, " hvad er der?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå, selvom han havde en klar ide om hvad hun så på.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:30 pm

Vita havde fjernte sine hænder og var løbet hen til kanten af klippen, og stod nu og kiggede ned i vandet. Hun ville også prøøve men det var nok ikke så godt når hun var alene. " Hallooo !" råbte hun ned til vandet og grinte så.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:33 pm

”Rose … det er lettere og hurtiger at sige” svarede hun smilende, hun fjernede ikke blikket fra ham. Hun smilte af det han spurgte om, ”ser bare på din makeup” svarede hun ærligt. Hun var som regel ærlig, sagde hvad hun ville om folk det kunne godt pisse iglerne af men hun var ligeglad. Hvis de ville slås så kunne de bare komme, hun havde ingen grund til at være bange for dem. Hun fugtede let sine læber, det var en vane for hende når hun snakkede med folk. ”jeg syndes det er ret sejt at du går med det” smilte hun. Hun så op mod Vita og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:37 pm

Chace nikkede og smilte svagt, " okay så kalder jeg dig Rose" sagde han og smilte svagt igen. Chace blev ikke særlig overrasket over at det var hans make-up hun så på, men smilte af det hun sagde, " tak, det er du den første som har sagt det til mig, men jeg synes bare at det er behageligt at gå med" sagde han ærligt og smilte igen. Chace vendte sig lidt og så op på den lille pige og smilte skævt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:40 pm

"yearh ... jeg går bare som regel med det, det er normalt for en pige at have makeup på" smilte hun. Hun rejste sig og gik op mod Vita men vendte sig så om "vil du med?" spurgte hun venligt, og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:42 pm

Chace fulgte hende med blikket, men så kort ud på vandet da hun spurgte om han ville med, han rejste sig så derefter og tog blikket på Rose igen og smilte svagt med et kort nik, " ja hvorfor ikk" sagde han og gik så roligt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:47 pm

Hun havde et drillende blik "Hvem kommer først?" hun vendte om og løb så hurtigt hun kunne som menneske, hvilket var ret hurtigt da hun havde en god kondi. Hun havde altid været en barnlig tøz, det var derfor børnene elskede hende. Hun var god til børn, hun havde søgt ind som medhjælper i de to børnehaver her i forks. Hun havde brug for penge, også kunne hun jo godt lide de små unger. de var altid så glade og fyldt med energi, ligesom hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 6:51 pm

Chace grinte svagt da hun satte i løb, men satte så hurtigt i løb efter hende, han var heller ikke selv så dårlig i kondi, og kunne godt følge med hende i noget tid. Han kunne sagtens se og mærke at hun havde meget energi, men det var jo bare godt, for nogle piger kunne godt gå hen at blive kedelige hvis de ikke var med på noget sjovt en gang imellem. Han kom så op på siden af hende og smilte skævt til hende, " du er faktisk ret hurtig, endelig lidt koncurence" drillede han og blinkede kort til hende og så så frem for sig og sprang højt over en gren som han ikke ville falde over ligesom da han i starten havde gået ud til klipperne.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 7:02 pm

Hun grinte og drejede ind mellem træerne, hun kendte det her sted ud og ind. "se om du nu kan følge med" råbte hun grinede efter ham. Hun hoppede rundt mellem træerne, og var næsten helt oppe ved Vita. Hun var glad for at han var med på at løbe, det var der ikke så mange drenge der var når det var en pige. De tænkte kun på at score hende ikke på at have det sjovt med hende, hun var ved at blive godt træt af alle de drenge der bare villen have hende og bestemme over hende. Chace her var anderledes, hun rystede på hoved for at komme til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 7:15 pm

Chace så efter hende og grinte svagt af hende og spurtede efter hende, men hun var åbenvart hurtigere end han havde forstillet sig og prøvede så godt han kunne at følge med hende. Han kunne godt lide at føle vinden imod sig og hans hår blev jo også lidt tørt af det. Han så tænkende efter hende, men havde stadig et skævt smil på læberne, han prøvede at indhente hende, men det var lidt svært, det eneste han kunne var at komme op på siden af hende, men så skulle der også lægges mange kræfter i, men han var langt fra færdig eller forpustet endnu.
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 7:26 pm

Hun grinte de kom frem på samme tid, hun sukkede dybt og satte sig ned på jorden. "Det var da sjovt" smilte hun og pillede let ved sine kæder.

//Ska logge men kommer tilbage når jeg har spist xD//
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 34
Points : 36
Join date : 01/01/10
Status : Single
Humør : Hmm..

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 7:29 pm

Chace pustede tungt ud og stragte sig lidt, " ja det var noget af en løbe tur" sagde han og smilte skævt, han så tænkende ned på hende, men smilte stadig, hans hår var næsten tørt, men det var hans tøj ikke, og hans bluse var blevet lidt våd over at han havde haft våd overkrop, men varmen fra ham skulle nok få tørt det.

//Okay xD//
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... EmptyFre Jan 01, 2010 9:55 pm

Hun grinte "Hvaa ... du er vel ikk allerede træt er du?" hun smilte drillende til ham, hun lagde sig ned på den kolde jord og så op mod himlen. Det var altid rart at lære nye folk at kende, hun elskede at møde nye folk især hvis det var hendes egen slags.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udspring ... Empty
IndlægEmne: Sv: Udspring ...   Udspring ... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Udspring ...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Klipperne-
Gå til: