Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varnsker kan forvandle sig ?

Go down 
5 deltagere

Kan Varnsker forvandle sig ligesom varulvene ?
Ja?
Varnsker kan forvandle sig ? I_vote_lcap83%Varnsker kan forvandle sig ? I_vote_rcap
 83% [ 5 ]
Nej?
Varnsker kan forvandle sig ? I_vote_lcap17%Varnsker kan forvandle sig ? I_vote_rcap
 17% [ 1 ]
Totale stemmer : 6
 
Poll closed

ForfatterBesked
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Varnsker kan forvandle sig ? Empty
IndlægEmne: Varnsker kan forvandle sig ?   Varnsker kan forvandle sig ? EmptyMan Jan 04, 2010 7:14 pm

jaah, jeg ville lige høre om der var nogle som ville være med på at en Varnske kan forvandle sig til en ulv men kun vis de blev meget vrede eller bange ^^
Skriv lige hvorfor i siger ja/nej xD
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Varnsker kan forvandle sig ? Empty
IndlægEmne: Sv: Varnsker kan forvandle sig ?   Varnsker kan forvandle sig ? EmptyMan Jan 04, 2010 7:28 pm

Jeg har stemt ja... Men med en lille bagtanke...

Fordi du er halvt varulv... Så burde det være lidt svære og bare lidt mere som en normal ulv end en af de store slags...
Tilbage til toppen Go down
Amelia

Amelia


Antal indlæg : 88
Points : 91
Join date : 23/12/09
Status : Single - mor i;
Humør : Så megen smerte.

Varnsker kan forvandle sig ? Empty
IndlægEmne: Sv: Varnsker kan forvandle sig ?   Varnsker kan forvandle sig ? EmptyMan Jan 04, 2010 9:02 pm

enig med Michael..

Og fordi, hvis man ikke ville kunne forvandle sig som varnske, kunne man lige så vel være menneske, da der ikke ville være noget ulvet over en/jer/dig xD
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Varnsker kan forvandle sig ? Empty
IndlægEmne: Sv: Varnsker kan forvandle sig ?   Varnsker kan forvandle sig ? EmptyTirs Jan 05, 2010 2:26 am

Jeg har stemt jah, men da duh er halv syns jeg duh kun ska ligne en ulv og ikk have de specielle evner som varulve har. Det er ok at duh kan snakke med oz i tankerne men alt det andet, jah duh er jo halvt menneske ikk ? ;D
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Varnsker kan forvandle sig ? Empty
IndlægEmne: Sv: Varnsker kan forvandle sig ?   Varnsker kan forvandle sig ? EmptyOns Jan 06, 2010 12:11 am

desværre skat men..

ifølge mit hovede, er en varnske en person som enten har en varulve mor eller far.
dvs. at du endnu ikke har udviklet ulveevner endnu, ligesom Jacob i bog nr. 1.
Man udvikler dem først senere i livet, og derfor er du i mit hovede faktisk et helt almindeligt menneske..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varnsker kan forvandle sig ? Empty
IndlægEmne: Sv: Varnsker kan forvandle sig ?   Varnsker kan forvandle sig ? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Varnsker kan forvandle sig ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: START :: Idéer-
Gå til: