Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Familiedag ;D

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyTors Dec 31, 2009 2:12 pm

Tid: kl 9 om morgenen
Sted: Skoven i La Push
Vejr: Dejligt køligt, men self. overskyet
Omgivelser: Træer ;D
Påklædning: http://nanabanana.typepad.com/.a/6a00e550039a8388330120a66fcc72970c-800wi

Terry gik med meget langsomme skridt igennem skoven, med sin lille datter Vita i hånden.
Hun smilede svagt og så ned på datteren med et kærligt blik. Selvom at det var hårdt, at være alene mor til et lille barn, elskede hun Vita højt, og ville gøre alt for hende. Terry nød især stunder som disse, hvor de kunne være uforstyrret sammen.
Men Terry holdte godt øje med at de ikke kom over i den side af skoven hvor de forbandede blodsugere kunne gå frit omkring, man vidste jo aldrig om de ville føle sig fristet af et lille uskyldigt barn.
Terry satte sig på hug foran Vita med et lille smil "Nu fryser du ikke vel skat?" spurgte hun og fik en bekymret rynke i panden, imens hun trak Vitas hue længere ned over hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyTors Dec 31, 2009 6:11 pm

Vita smilte og rystede på hovedet. " jeg fryser ikke det mindste " sagde hun og grinte. Hun havde det ligesom sin mor med varmen, men hun kunne ikke forvandle sig endnu. Hun kiggede på sin Mor og man kunne se i hends øjne hvor meget hun elskede Terry og ville være ligesom hende. " hvornår bliver jeg ligesom dig, mor?" spurgte hun nysgerrigt og klemte Terry's hånd, med sin lillebitte hånd.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyTors Dec 31, 2009 6:15 pm

Terry grinede "Jeg skal nok stoppe så" lo hun og begyndte at gå igen "Forhåbentlig aldrig.." sagde hun så med et lille suk og så ned på sin elskede datter, som hun bare ønskede det bedste for. Ikke et liv hvor hun hele tiden skulle bekymre sig om vampyrer og menneskers uvidenhed.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyTors Dec 31, 2009 6:38 pm

Vita sukkede og smilte så. " men jeg vil være ligesom dig " sagde hun og klappede i sine små hænder, mens hun grinte. Hun ville gerne kunne forvandle sig til en ulv ligesom sin mor. Hun ville være stærk og modig ligesom hende.
Vita kiggede glad på Terry og man kunne se hvor meget hun øsnkede at blive ligesom sin mor.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyTors Dec 31, 2009 6:41 pm

"men Vitsen, det er slet ikke særlig sjovt" sagde Terry opgivende over den lille piges ukuelige entusiasme for at blive varulv.
De ældre havde faktisk været imod at Terry havde ladet sin datter vide at der fandtes varulve, men af sikkerhedsmæssige årsager, havde Terry valgt at fortælle det alligevel. Mindet om dengang de bad hende om at aflevere den lille Vita til børnehjemmet sved stadig. Men Terry havde indædt beholdt sit barn, og det var hun glad for idag, hvor hun bedre kunne styre sig.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyTors Dec 31, 2009 6:55 pm

Vita grinte og rystede så på hovedet. " Jeg mødte en af de ældre i dag " sagde hun og trippede glad, for hun elskede at snakke med dem. Selvom en af dem ikke var særlig vild med hende, pga hun var halv menneske og halv ulv. " Han sagde at jeg skulle hilse " sagde hun og legede med en tot af sit brune glatte hår. Hun vidste godt at hendes mor ikke var særlig vild med nogle af de ældste, men det var kun fordi at hun lagde mørke til hvordan Terry reagerede når hun talte om dem.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:12 pm

Terry rynkede brynene og så ned på sin datter "tak.." svarede hun en smule fraværende.
"Men jeg vil helst ikke have at du går rundt alene og snakker med dem.." Hun bed sig i læben og Vita's hånd et lille klem.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:20 pm

vita grinte og smilte så. " men han skulle bare snakke med mig " sagde hun undrende og smilte til sin mor. Hun kiggede op på himlen og sukkede så en enkelt gang. Hun ville ønske at hun var ligesom sin mor
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:32 pm

Terry så skarpt på hende "Om hvad?" spurgte hun og blev forskrækket, da hun kunne høre hvor vred hun lød. Hun håbede på at Vita ikke opfattede det som vrede imod hende, men Terry blev altid så vred når de ældste skulle blande sig i noget der ikke kom dem ved. Og ifølge hende, hørte Vita ikke ind under noget de skulle bekymre sig om.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:37 pm

Vita's smil stivnede og hun kiggede bare på sin mor uden et smil. " De ville vide hvornår jeg havde fødselsdag " sagde hun og satte sig ned på jorden og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:47 pm

Terry stoppede op og så undrende ned på Vita. "Hvorfor i alverden ville de dog vide det?" spurgte hun og satte sig ned på hug foran Vita med et forsigtigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:55 pm

Vita grinte og havde fundet ud af det før hendes mor havde. " de vil sikkert vide hvornår jeg stopper med at vokse, så de ved hvornår jeg bliver ligesom dig " sagde hun og klappede glad i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 4:58 pm

"Du bliver ikke som jeg, hvis jeg kan forhindre det" svarede Terry indædt og bed tænderne hårdt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 11:17 pm

Vita klappede sin mor beroligende på kinden og fniste så. " jaja, rolig nu mor " sagde hun drillende og grinte. Hun kunne ikke lide når hendes mor var sur, men sådan var det nogle gange.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 11:24 pm

Terry blødte en smule op "Det må du undskylde skat.." mumlede hun og rejste sig langsomt "Du ved at jeg ikke er så glad for det her.." Hun bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 11:33 pm

Vita grinte og smilte så. hun nikkede en enkelt gang og så rundt i skoven. Hva skulle de egentlig lave her i skoven ?
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 11:52 pm

"Vita skal vi bygge en hule?" spurgte Terry med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Vita

Vita


Antal indlæg : 51
Points : 55
Join date : 30/12/09
Status : Singel! jeg er sq' stadig et lille barn oO'
Humør : Tro ikke at du kan vinde min tillid så let. Jeg skal have beviser og jeg stoler ikke på dig. Du forlod mig ved fødslen og du har bragt min Mor smerter. Tro ikke at jeg vil være barmhjertig... Håb på at jeg ikke vil hade dig som jeg hader fanden selv...

Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D EmptyFre Jan 01, 2010 11:54 pm

Vita klappede glad i hænderne og fniste. " Yay, i et træ " sagde hun og hun fik et lille flimt i øjet. Hun elskede at bygge huler og klatre i træer selvom hun altid skrabede sine knæ når hun klatrede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Familiedag ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Familiedag ;D   Familiedag ;D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Familiedag ;D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Skoven-
Gå til: