Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hybrid: Vampyr og Varulv...

Go down 
+4
Ailyn
Terry
Claire
Michael
8 deltagere

Synes du der skal være hybrider?
Ja
Hybrid: Vampyr og Varulv... I_vote_lcap79%Hybrid: Vampyr og Varulv... I_vote_rcap
 79% [ 11 ]
Nej
Hybrid: Vampyr og Varulv... I_vote_lcap21%Hybrid: Vampyr og Varulv... I_vote_rcap
 21% [ 3 ]
Totale stemmer : 14
 

ForfatterBesked
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTors Dec 31, 2009 12:05 am

Kan man lave den Hybrid?

Jeg ved godt At det lyder usandsynligt at det er sket, men jeg har en ide om hvordan det kan være sket...
En varulv, der har været oppe og slås med Vampyr(e) Og så har fået Vampyr giften i sig.
Jeg ved godt at Giften normalt slår en varulv ihjel, men hvis man så er blevet bidt og giften så har bredt sig i kroppen....
Er det så ikke muligt?

Jeg har tænkt lidt og har fundet ud af at der faktisk er et mere Realistisk (XD) senario...
At man jo er født som Varulv, så bliver man jo først varulv... Sådan lidt længere i livet (Eller som baby hvis man får et raseri anfald xD) så vil man jo blive forvandlet, men hvis man jo så bliver bidt at en Vampyr inden da, så kan det jo sagtens være at kroppen forbinder en med begge dele og derfor bliver en hybrid...

Ville bare vide det.

Og så kommer jo alle spørgsmålene... Hvordan lugter Varulve og Vampyre så på en? Blir man en frastødt? Hvem af dem hader man mest? Og så vider og videre...

(Og hvis det blir godkendt vil jeg gerne være den første Hybrid XD)


Sidst rettet af Michael Fre Jan 01, 2010 1:21 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Claire
Admin
Claire


Antal indlæg : 117
Points : 178
Join date : 23/12/09
Status : Single
Humør : Okay

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTors Dec 31, 2009 12:56 am

Nu synes jeg at det lyder som en meget god idé ^^, men nogen
gange er jeg altså også den eneste der synes sådan noget xD
andre kan også komme med nogle eksempler på hvordan det
overhovedet kan have været sket ^^. det ville nu være hyggeligt
med hybrid xD. ( denne idé med hybrid har Neox også kommet
med, men det var bare ansigt til ansigt .. der forstod jeg overhovedet
ikke hvordan det ville have været sket og derfor fortalte jeg også
at jeg ikke var helt sikker xD på grund af at hele siden skal være
enige ^^. ) men venter bare på andres meninger osv osv ^^.
Tilbage til toppen Go down
http://forks-vamp-vs-wolfs.vampire-legend.com
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTors Dec 31, 2009 1:02 am

Jeg bakker ofc. michael op xD

fan nr.1 ;p <3
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTors Dec 31, 2009 4:30 pm

Mange tak Terry xD

Har lige fået tænkt lidt efter....

Hvad nu hvis det er en der er født som Varulv,(Hvilket jo godt kan ske...) bliver bidt af en Vampyr, inden han/hende forvandler sig helt...
Så derfor går kroppen i spænd med begge forvandlinger og derfor bliver man en Hybrid...
Tilbage til toppen Go down
Ailyn

Ailyn


Antal indlæg : 42
Points : 55
Join date : 23/12/09
Status : Lykkelig single xp
Humør : TRÆÆÆÆÆT!! --'

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTors Dec 31, 2009 8:00 pm

Jeg kan godt lide den sidste idé xD (stemte ja til forslaget xp)
Tilbage til toppen Go down
http://morganville.niceboard.net/
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTors Dec 31, 2009 8:15 pm

Mange tak^^
Tilbage til toppen Go down
Roselinn

Roselinn


Antal indlæg : 171
Points : 177
Join date : 25/12/09
Status : Singel ...
Humør : Ved at se det gode ved at være en sød vovse ...

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyFre Jan 01, 2010 3:38 pm

NICE idé jeg er vild med den !!
det kunne være skægt med sådan nogle på siden ;D
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyLør Jan 02, 2010 5:04 pm

Bare lige sådan overordnet...

Hvornår slutter afstemmningen? For jeg er sgu lidt spændt for at vide hvad du bestemmer Claire ^.^
Tilbage til toppen Go down
Clary

Clary


Antal indlæg : 74
Points : 86
Join date : 23/12/09
Status : Alfa - alene
Humør : The Darkness Swallows Me.. And You'll Always Be There To Remind Me Of What I've Lost

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptySøn Jan 03, 2010 3:22 pm

Michael skrev:
Kan man lave den Hybrid?

Jeg ved godt At det lyder usandsynligt at det er sket, men jeg har en ide om hvordan det kan være sket...
En varulv, der har været oppe og slås med Vampyr(e) Og så har fået Vampyr giften i sig.
Jeg ved godt at Giften normalt slår en varulv ihjel, men hvis man så er blevet bidt og giften så har bredt sig i kroppen....
Er det så ikke muligt?

Jeg har tænkt lidt og har fundet ud af at der faktisk er et mere Realistisk (XD) senario...
At man jo er født som Varulv, så bliver man jo først varulv... Sådan lidt længere i livet (Eller som baby hvis man får et raseri anfald xD) så vil man jo blive forvandlet, men hvis man jo så bliver bidt at en Vampyr inden da, så kan det jo sagtens være at kroppen forbinder en med begge dele og derfor bliver en hybrid...

Ville bare vide det.

Og så kommer jo alle spørgsmålene... Hvordan lugter Varulve og Vampyre så på en? Blir man en frastødt? Hvem af dem hader man mest? Og så vider og videre...

(Og hvis det blir godkendt vil jeg gerne være den første Hybrid XD)

Det er genialt og som det første tænker jeg self på Filmen Underworld hvor jeg for første gang nogensinde hørte ordet hybrid ;P
Tilbage til toppen Go down
Michael

Michael


Antal indlæg : 167
Points : 183
Join date : 30/12/09
Status : Single
Humør : Måske finder du ud af det...

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptySøn Jan 03, 2010 11:19 pm

Taark for den venlige kommentar...

Vil forresten lige gerne takke alle jer dejlige mennesker der stemte i denne afstemmning xD (Selv jer der stemte imod)

Og Jo Clary... Det er mere eller mindre noget af det første man tænker...
Tilbage til toppen Go down
Magni

Magni


Antal indlæg : 42
Points : 51
Join date : 30/12/09
Humør : Irriteret... hvorfor er jeg så dårlig til at finde billeder...?

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTirs Jan 19, 2010 4:55 pm

(Og jeg ved godt at det er meget sent at sige noget her Razz)
Men... det her er umuligt... HVIS at man bliver vampyr først, så vil kroppen være ude af stand til at ændre sig, dvs. forvandlingen er umulig.

Hvis vi ser bort fra det, så ville ens blod i det øjeblik man forvandlede sig blive til gift, der ville dræbe på sekunder...

Hvis vi ser bort fra det, så ville blodet heller ikke være i stand til at udvide sig, dvs. at nogle områder på kroppen ikke ville kunne regenererer, og så ville man i varulveformen være ude af stand til at regenererer, og dette ville man heller ikke kunne i vampyrformen, da man som vampyr ikke kan ændre sig på den måde, og derfor ville såret forblive der...

Hvis vi ser bort fra det, så villle forvandlingen til vampyr være nødt til at ske i en tidligere alder end den alder hvor varulve-genet sætter ind, hvilket ville foråsage ændringen til før-varulve-transformation-stadiet-et-eller-andet... og jeg forklarer lige hvad jeg mener med det der...;
inden de bliver varulve, begynder La Push-drengene jo at vokse eksplosivt, dette er sikkert vigtigt for deres varulvetransformation, da deres fysik har indflydelse på hvordan deres ulveforme ser ud... hvilket ville betyde at det ville blive en lille ulv, og at det ville hindrer varulvens styrke, og sikkert også transformationen i første fase...

Hvis vi ser bort fra der, så ville de andre varulve dræbe personen før at varulve-genet begyndte, fordi at personen ville være en nyfødt, og sådan en er en trussel ville varulvene være nødt til at eliminerer, de accepterede jo kun Cullens fordi at de var "vegetarer", og de ville sikkert have dræbt dem øjeblikkeligt hvis at de ikke var i undertal...

Hvis vi ser bort fra det, så ville det være meget sværere for en hybrid at styre sin blodtørst, da at ulveformen giver dem mere eller mindre primitive instinkter, som gør at de kan leve lettere som ulv... og dette kombineret med en vampyrs blodtørst = dårlig kombination der giver psykisk ustabilitet + varulvenes beskytte-mennesker-ting = potentielt sindssyge + andre varulve = andre varulve bliver nødt til at eleminere den trussel hybriden udgører, da at de ville dræbe Renesmee fordi at hun var noget ukendt for dem.
Tilbage til toppen Go down
Ailyn

Ailyn


Antal indlæg : 42
Points : 55
Join date : 23/12/09
Status : Lykkelig single xp
Humør : TRÆÆÆÆÆT!! --'

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTirs Jan 19, 2010 7:05 pm

Magni ved ikke om du skulle ha bemærket det, men twilight-bøgerne har skrottet alle de normale varmpyr-ting så alt er vel muligt her på en twilight-side xp
- derudover er det jo ikke ligefrem fordi resten af det her er muligt. Mener hvor mange ser lige en vampyr rundt om gadehjørnet? xp
eller en varulv i parken? xD Personligt har jeg ikke selv set det^^ men måske er der andre???????? xD
Tilbage til toppen Go down
http://morganville.niceboard.net/
Magni

Magni


Antal indlæg : 42
Points : 51
Join date : 30/12/09
Humør : Irriteret... hvorfor er jeg så dårlig til at finde billeder...?

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTirs Jan 19, 2010 7:10 pm

Jeg ved det, og alt hvad jeg er skrevet et faktisk baseret på bøgerne, alle de agumenter jeg bruger stammer derfra... og det ville man vide hvis at man har læst bøgerne godt nok Razz
Tilbage til toppen Go down
Claire
Admin
Claire


Antal indlæg : 117
Points : 178
Join date : 23/12/09
Status : Single
Humør : Okay

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyTirs Jan 19, 2010 9:42 pm

MAGNI ! xD

ALTSÅ HELT ÆRLIGT ! DER ER MANGE DER HAR LÆST DE BØGER DER OG DE VED
UDEMÆRKET OGSÅ AT VAREULVE RENT FAKTISK KAN DØ AF VAMPYR GIFT ! MEN
NU ER VI SÅ LIDT TRÆT AF ALT DET DER , MED AT VI SKAL FØLGE BOGEN TIL
PUNKT OG PRIKKE ! xD - haha , men alligevel ? - tak for info ;D .. men jeg lader dog
hybriderne forblive på siden ;D
Tilbage til toppen Go down
http://forks-vamp-vs-wolfs.vampire-legend.com
Ailyn

Ailyn


Antal indlæg : 42
Points : 55
Join date : 23/12/09
Status : Lykkelig single xp
Humør : TRÆÆÆÆÆT!! --'

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyOns Jan 20, 2010 1:22 am

Magni, det er evigheder siden jeg læste de bøger xD
- lige nu er de nemmelig alle lånt ud til gud ved hvem xD
Men Magni nogle gange skal der jo også ske nogle ting som ikke går lige efter noget bestemt xp ellers ville alt jo bare blive lidt for.. tja tørt i det? xp
Tilbage til toppen Go down
http://morganville.niceboard.net/
Magni

Magni


Antal indlæg : 42
Points : 51
Join date : 30/12/09
Humør : Irriteret... hvorfor er jeg så dårlig til at finde billeder...?

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyOns Jan 20, 2010 6:36 pm

Hvis det er tilfældet Ailyn så lad være med at beskylde mig for at bruge ikke-twilight info Razz Til din orintering har jeg læst hele serien inden for de sidste to uger. Razz

Og Claire... jeg kan da ikke gøre for at jeg prøver at holde din seire realistisk i forhold til bøgerne... nogen skal jo gøre det Razz
Tilbage til toppen Go down
Claire
Admin
Claire


Antal indlæg : 117
Points : 178
Join date : 23/12/09
Status : Single
Humør : Okay

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyOns Jan 20, 2010 7:53 pm

Nu lader du være med at irritere de andre medlemmer xD ..
man behøver ik' at have læst bogen for at være medlem af
denne side og den er jo heller ik' lige efter bogen ;D
Tilbage til toppen Go down
http://forks-vamp-vs-wolfs.vampire-legend.com
Magni

Magni


Antal indlæg : 42
Points : 51
Join date : 30/12/09
Humør : Irriteret... hvorfor er jeg så dårlig til at finde billeder...?

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyOns Jan 20, 2010 7:54 pm

Jeg prøver bare at holde realismen her... og nej, siden er ikke efter bogen, men hybrider er imod alting begge sider står for...
Tilbage til toppen Go down
Felicia

Felicia


Antal indlæg : 114
Points : 130
Join date : 28/12/09
Status : single
Humør : weell..ej jeg ved det ikke..ææhm keder måske lidt? xD

Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... EmptyMan Feb 01, 2010 1:30 pm

Magni? du kan lige så godt droppe at argumentere imod! for Herskeren (claire xD)
Har sagt at de skal være der, og sådan bliver det! live with it!


Og du må jo selv om, om at du gider diskutere videre, jeg vil bare sige at det er det rene tidsspilde, for os alle, når det alligevel ikke kommer længere! (;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Hybrid: Vampyr og Varulv...   Hybrid: Vampyr og Varulv... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hybrid: Vampyr og Varulv...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: START :: Idéer-
Gå til: