Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Parkeringspladsen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyTirs Dec 29, 2009 11:06 pm

Tid: 16:00
Vejr: Her er koldt, og det sner.
Sted: Supermarkedets Parkeringsplads
Omgivelser: Folk kommer gående ud og ind af butikken
Årstid: Vinter
Påklædning: http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=151405&parent_category_rn=42344&productId=1503100&langId=-1

Terry stod lænet op af muren til Forks lille supermarket, med en skumlende mine ud på de fortravlede mennesker, der hverken havde tid til at se til højre eller venstre, fordi at de var trætte efter en lang arbejdsdag og nu bare ville hjem og have noget at spise.
*Reservatet var meget hyggeligere i gamle dage* tænkte Terry bittert strøg noget hår væk fra øjnene.
Selv var hun lige blevet færdig med at undervise på La Push skole hvor hun var vikar. Nu skulle hun også købe ind, men af en eller anden grund havde hun bare ikke lyst til at gå ind i butikken.
Hun sukkede *Du er altid i så dårligt humør, det hele var meget hyggeligere dengang at du var glad!* tænkte hun surt til sigselv, men vidste at det ikke nyttede noget at lege mentalt forstyrret ved at have små samtaler med sig selv inde i hovedet.
Hun lukkede øjnene i et øjeblik for at tænke sig tilbage til dengang hvor hun havde været et lykkeligt uvidende barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 12:50 am

Chris kom stille gående hen af vejen til La push, det var langt tid siden han havde været der, der var sket så meget med hans liv for det sidste, han var blevet omega? Omega ikk en alfa han havde lyst til, en omega var fed nok men ikke en alfa, han afskyede problemet, grunden til han var flyttet var noget han næsten ikke kunne huske eller ville huske, fortrangt i skoven som han sagde, han kom op til parkerningspladsen i Forks han mærkede en alfa i nærheden han kunne ikke rigtigt huske vejen så han besluttede sig at sprøger om vej.
"Hey? Hvordan er vejen til La push?"!
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 12:54 am

Terrys øjne gled langsomt op og hun så undersøgende på drengen, som hun intet kendte til.
"La Push?" sagde hun langsomt, og meget roligt "Strand eller reservatet?" Hun smilede skævt, eftersom de jo allerede var i La Push reservatet.
Hun trådte et skridt frem så hun ikke lænede sig op ad muren længere, og sendte endnu engang den ukendte dreng et undersøgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 1:29 am

"Undskyld Mit navn er Christopher hvad med dig?"sagde han spændt på hende med et smil,
"nårrh jah jamen det vidste jeg godt"sagde han hurtigt til hende og gik rundt om hende og betragtede hende langsomt men meget nødagtigt, for at være sikker på noget vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 1:36 am

Hun smilede skævt til ham "Hyggeligt at møde dig Christopher, mit navn er Terry" sagde hun så, med et varmt smil.
Hun slog blikket ned, da hun bemærkede at hendes undersøgende stirren blev gengældt, noget hun ik brød sig særlig meget om. Hun vidste godt at han også var en varulv, det så man nemt på folk, men hun havde aldrig truffet ham før, så hun kunne lissom tænke sig frem til at han var ny.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 11:20 pm

Chris så på hende med et smil "Kan du ikk hjælpe mig med at finde rundt her i byen det er virkelig langt tid siden jeg har været her?"sagde han sødt til hende med et blitrende øje til hende, han ville jo bare havde noget selskab og han havde ikke tid til at gå ind og sprøger om hjælp hos nogle andre det ville jo bare være så ynkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 11:25 pm

Hun smilede skævt *charmerende..* tænkte hun og nikkede så "jo selvfølgelig.. Byen er godt nok ikke så stor men altså.." Hun trak på skuldrene. Hun havde lyst til at snakke med andre mennesker end dem hun underviste, og så hendes datter.
*Din datter venter forresten på dig derhjemme* påmindede hun sig selv i hovedet, men hun viftede tanken væk. Hun vidste at barnepigen ikke havde noget imod at tage et par ekstra timer, så længe hun blev betalt for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 11:31 pm

Han smillede skævt til hende da han kunne ane noget underligt men det vil over"Nå hvad laver du så her omkring"spurgte han efter han så småt var begyndt at gå stille ned mod et kryds længere nede, da hun ikke gik så han tilbage stille
"Kommer du?"spurgte han og smillede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Dec 30, 2009 11:34 pm

Hun skyndte sig at følge efter med et undskyldende smil.
"Altså... Mener du hvad jeg arbejder med eller hvad?" spurgte hun med et lille smil og strøg noget hår væk fra ansigtet og så nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyTors Dec 31, 2009 2:20 am

"Jooh det er jo netop det, altså hvad arbejder du med laver ovs?"smillede han til hende. og tog sin højre arm op og rodede sig selv i hårt.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyTors Dec 31, 2009 1:52 pm

Hun betragtede ham lidt med et skævt smil "Jeg arbejder som vikar nede på La Push High School" svarede hun så "Sparer sammen til at kunne læse til lærer nede på semenariet (som vi li siger at de havde et af i Forks xD)" Hun trak på skuldrene. Ikke verdens bedste job, når man havde et lille barn at forsørge, det vidste hun også godt selv "Og hvad med dig?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyTors Dec 31, 2009 3:35 pm

"Jeg har ikke et arbejde jeg bryder mig ikke om det!"sagde han enkelt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyTors Dec 31, 2009 3:37 pm

Et lille smil spillede om Terry's mundvige "Du bryder dig ikke om at arbejde?" spurgte hun skeptisk og hævede et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Azkhaz

Azkhaz


Antal indlæg : 37
Points : 39
Join date : 23/12/09
Status : Single

Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen EmptyOns Jan 06, 2010 9:57 pm

"Jo jeg elsker at arbejde, men der er så mange ting i verden jeg ikke har oplevet endnu, og de skal nydes.."sagde han til hende med et smil på læben og gik videre ned af vejen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Parkeringspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Parkeringspladsen   Parkeringspladsen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Parkeringspladsen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push by-
Gå til: