Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


lad os kæmpe for sejren!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sørgen eller bare mig?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eva

Eva


Antal indlæg : 13
Points : 23
Join date : 28/12/09
Status : singel
Humør : Jeg er ikke normal ? jeg.. jeg er... jeg er åbenbart noget specielt ? baah så specielt er det nu ikke.. ^^

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyMan Dec 28, 2009 7:20 pm

Tid :: kl.12.00
Sted :: Klipperne
Årstid :: Sommer
Vejr :: Solen skinner
Omgivelser :: Klipper, bølger og træer?
Påklædning :: Masken ( ses på ava ), Hullede jeans, og en sort bluse.

Bølgerne fløj op af klipperne og Eva stod og beundrede dem. Hun ville selv ønske at hun var ligesom vandet, blåt og vildt. Hun var ikke andet end et almindeligt menneske. Hun kørte en hånd gennem håret og bed sig i læben mens hun kiggede ned mod havet. Skulle hun springe ? nej hun var for bange lige nu, måske en anden dag. Eva smilte stadig lidt og tog et par skrid tilbage fra skranten, da hun ikke ville falde ned i havet.
En almindelig pige var selvfølgelig bange for at springe så højt oppe fra men hun ville ikke være almindelig, hun ville væres speciel. Hendes far sagde altid til hende at hun var noget specielt, men det var han jo selv. Han var altod så varm og var utrolig stor.
Hun sukkede og kiggede op på himlen og smilte. Hun vidste ikke helt hvorfor hun var taget herude måske for at mindes hendes far eller for at møde noget selvom der nok ikke ville være så mange herude ved klipperne, men man havde dog lov til at håbe.
Solen var ikke så højt på himlen, dog varmede den hendes hud. Selvom hun allerede var varm lagde hun ikke selv mærke til det.
Eva kiggede ned mod havet igen og smilte. Hun elskede havet og skoven, men hun var her ikke så tit mere efter hendes fars død. Han havde været kendt i La push, men efter han døde havde folk glemt hendes familie og hende. Hun kunne ikke lide mennesker der bare glemte folk, men måske var hun bare vred pga. hendes fars død eller var det bare hende ?
Det var vel lige meget nu, hun havde holdt sig lukket inde på sit værelse i lang tid nu, så hendes venner var der ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyMan Dec 28, 2009 7:40 pm

Terry kom gående med et muntert smil.
Klippeudspring havde altid været en stor fornøjelse for hende, og idag var vejret perfekt!
Hun stoppede op da hun så en pige stå der. Selvskab? Terry var ikke sikker på om hun var i humør til det, men... Man kunne vel altid forsøge!
Hun gik imod pigen med et skævt smil "hej.." sagde hun dæmpet og venligt.



//ekstremt kort i know.. men orker ikke lige mere O.o//
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Antal indlæg : 13
Points : 23
Join date : 28/12/09
Status : singel
Humør : Jeg er ikke normal ? jeg.. jeg er... jeg er åbenbart noget specielt ? baah så specielt er det nu ikke.. ^^

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyMan Dec 28, 2009 8:04 pm

Eva’s blik flakkede hurtigt hen til pigen, som havde råbt hej til hende. Hun løftede hånden svagt og vinkede. ” hej ” sagde hun stille og smilte så. Denne pige så anderledes ud og Eva kunne se at hun ikke var almindelig. Hun sukkede og kiggede op på himlen igen. Hvor ville hun ønske at hun var noget specielt. Hun sukkede og kørte sin ene hånd over masken, den var der staidvæk.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyMan Dec 28, 2009 8:13 pm

Terry rynkede brynene og gik tættere på pigen. Hun var stadig menneske..
"Hvorfor har du en maske på?" spurgte Terry undrende og lod blikket glide ned over resten af pigens krop.
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Antal indlæg : 13
Points : 23
Join date : 28/12/09
Status : singel
Humør : Jeg er ikke normal ? jeg.. jeg er... jeg er åbenbart noget specielt ? baah så specielt er det nu ikke.. ^^

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyMan Dec 28, 2009 11:36 pm

Eva kiggede på pigen og smilte lidt. Hun havde aldrig rigtig tænkt over det, men efter hednes far død havde hun gået med den. " Det ved jeg ikke helt " sagde hun stille og kiggede smilende på pigen. Hun sukkede svagt og kørte en finger over masken igen, en vane som ikke var let at komme af med. Hun kiggede op på himlen med sine grønne øjne og tænkte på den dag hendes far forsvandt. Hun kunne huske artikelerne i aviserne. Horatio Uley Forsvundet !?
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyTirs Dec 29, 2009 12:20 am

Terry gik tættere på hende og så undersøgende på masken "det klæder dig faktisk.." sagde hun langsomt, og koncentrerede sig så om pigens øjne. Terry smilede varmt til hende og rakte en hånd frem "hej.. jeg hedder Terry" sagde hun en smule formelt, men så alligevel ikke.
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Antal indlæg : 13
Points : 23
Join date : 28/12/09
Status : singel
Humør : Jeg er ikke normal ? jeg.. jeg er... jeg er åbenbart noget specielt ? baah så specielt er det nu ikke.. ^^

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyTirs Dec 29, 2009 1:37 pm

Eva lagde hovedet svagt på skrå og smilte. Hun tog Terry's hånd og klemte din let og tog så sin hånd tilbage. " Eva.. Hyggeligt at møde dig Terry " sagde hun og smilte til hende. Hun sukkede svagt og kiggede ud mod havet igen, hun vidste at hun ikke ville turde hoppe ned fra klipperne.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyTirs Dec 29, 2009 2:04 pm

Terry smilede "I lige måde Eva.." hun fulgte langsomt den andens blik, og en lille rynke imellem hendes bryn viste sig.
"Du har da ikke tænkt dig at springe ud helt heroppe fra vel?" spurgte Terry en smule bekymret. Det var ikke noget for nogle som ikke healede hurtigt og var stærke.
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Antal indlæg : 13
Points : 23
Join date : 28/12/09
Status : singel
Humør : Jeg er ikke normal ? jeg.. jeg er... jeg er åbenbart noget specielt ? baah så specielt er det nu ikke.. ^^

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyTirs Dec 29, 2009 8:08 pm

Eva grinte og rystede på hovedet. Hun ville aldtrig turde det alene. " jeg tør ikke " sagde hun og sukkede tungt. Hun kiggede på Terry igen og smilte svagt. Terry lignede nogle af dem som kom boede i la push. Hun var sikkert meget speciel ?
Eva kiggede smilende på Terry og kiggede så op på himlen igen.
Tilbage til toppen Go down
Terry

Terry


Antal indlæg : 134
Points : 151
Join date : 25/12/09
Status : fri.
Humør : well.. nej don't ask

Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? EmptyTirs Dec 29, 2009 8:19 pm

Terry grinede dæmpet "godt at høre at du ikke tror at du er udødelig lissom jeg gør" sagde hun sarkastisk "For jeg kom faktisk op for at springe ude heroppe fra" Hun smilede lettere drillende og klappede to gange på sin badetaske.
Hun elskede klippeudspring, det gav et enormt sus i maven når man gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sørgen eller bare mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Sørgen eller bare mig?   Sørgen eller bare mig? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sørgen eller bare mig?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Klipperne-
Gå til: